Hot Dog

Het afgelopen weekend kreeg ik de slappe lach om een idee dat zomaar binnenkwam. In gedachten vroeg ik me af welk gezegde visueel werd als ik een hap uit een hot dog zou nemen. Het gezegde is: ‘De gebeten hond’. Nu, geliefden, vroeger waren het de profeten en tegenwoordig zijn het de klokkenluiders die de gebeten hond zijn. In dit schrijfseltje ga ik verder op de informatie paradox uit het vorige artikel.

Elk schrijfseltje komt voort uit mijn rechterhersenhelft. Daarna laat ik mijn linkerhersenhelft de gedachtenspinsels rationaliseren en in begrijpelijk taal om zetten. De rechterhersenhelft beheerst het analoge denken, het is een bibliotheek van gevoelens, symbolen, patronen en associaties. De rechterhersenhelft is creatief en intuïtief. Het is niet gebonden aan de beperkingen van de ratio, maar werkt met gedachtevoorstellingen.

Onze linkerhersenhelft is het logische, lineair denkende deel van ons brein. Hiermee kunnen we lezen, schrijven, rekenen, analyseren, we krijgen daarmee grip op het concept van tijd en ruimte. Dit kan zeer nuttig en belangrijk zijn om je te handhaven in een omgeving die het logisch denken op een voetstuk heeft verheven. De Franse filosoof en wiskundige is beroemd geworden met zijn stelling: ‘Ik denk, dus ik ben’.

Mijn filosofie is: ‘Ik voel, dus ik ben’. Gevoel maakt geen denkfouten. Gevoel is in staat ongemakkelijke waarheden te accepteren, terwijl het verstand die ongemakken liever onder het tapijt schuift. Ons gevoel en ons verstand zijn echter door de quarantaine waarin we al 26.000 jaar gevangen zijn op onvoorstelbare wijze misleid. Ons gevoel vindt de maan een romantisch verschijnsel, ons verstand vindt de maan een pokdalig fenomeen.

De maan is noch een planeet, noch een satelliet van de Aarde, de maan is een anomalie. De maan is een faciliteit van de Kunstmatige Intelligentie, waar mee ze dit ondermaanse kunnen beheersen en domineren. Met die ontdekking gaan mijn poëtische gedachten over de maan aan gruzelementen. Liefde bedrijven bij volle maan kan je wel schudden; de Kunstmatige Intelligentie in de maan gluurt hijgerig mee!

Om dit te begrijpen moet ik teruggaan naar Maria Orsic; een oogverblindende verschijning die voor de Nazi’s contact wist te leggen met buitenaardse beschavingen en informatie van hen te channelen. Een van deze ET beschavingen was afkomstig van de dubbelster Alpha Tauri, uit het sterrenbeeld Stier/Taurus. Het gevoel weet meteen dat in een dubbelster ook dubbel spel werd gespeeld waar je dubbelhartigheid uit kan verwachten.

In de tijd dat Maria Orsic van de Nordics, een positieve ET beschaving, gedetailleerde informatie channelde over het bouwen van UFO’s, waren de occultisten rondom Hitler in contact met Reptilianen. Hitler speelde dubbelspel; hij liet Maria Orsic met de Nordics doorwerken aan het programma om hun technologie over te nemen en te misbruiken.

Robert Wood en William Tompkins zeiden in een interview met Search4TruthReality dat de technologie van de Nazi’s dankzij het dubbelspel zo snel vorderde dat ze voor het einde van WWII al op de donkere kant van de maan kwamen. Dr. Robert M. Wood heeft een BS Aeronautical Engineering aan de University of Colorado in 1949, en een doctoraat in de natuurkunde van Cornell in 1953, werkte voor de duistere kant van bedrijven als General Electric, het Amerikaanse leger en 43 jaar bij Douglas Aircraft.

Dr. Wood zei op 13 april 2013: ‘In de Beltway heeft iedereen een dubbele agenda. Ze liegen als ze zeggen: "De waarheid, de hele waarheid en niets anders dan de waarheid, zo helpe mij God". Ik denk dat het Amerikaanse volk beter verdient - we hebben ervoor betaald! De Beltway is een Amerikaanse uitdrukking voor de overheid, hun aannemers en lobbyisten, en de mainstream media die alles verzwijgt of valse voorlichting geeft. Met al die titels is hij voor mij een typische linkerhersenhelft type.

Visionair.
William Tompkins was al heel jong een visionair, en als beeldend kunstenaar maakte hij graag modellen van marine schepen. Op een tentoonstelling van die modellen in Hollywood raakten enkele marine officieren onder de indruk van zijn werk. Ze ontdekten dat hij niet alleen een begaafde vakman was, maar dat hij ook toegang leek te hebben tot geheime informatie, omdat hij in staat was om uiterst geheime radarapparaten te reproduceren.

De marine verdacht zijn vader van spionage en namen hem enkele dagen in hechtenis. Ze moesten hem echter laten gaan en ze richtten hun aandacht op het werk van William. Als begaafd illustrator maakte William vele schetsen en visualisatiediagrammen als onderdeel van zijn modelbouwprojecten, en deze werden door scheepsofficieren uitvoerig tot in detail onderzocht.

Een van de officieren vroeg Williams vader om met hem naar de Mt. Wilson Telescoop te gaan. William ving daar een gesprek op van astronomen waarin ze beweerden dat er geen leven in de ruimte of op andere planeten bestond. Hoewel hij het niet zeker wist, voelde hij dat deze wetenschappers geen idee hadden van een hogere waarheid die hij wel kende. Dit uitstapje leidde tot zijn officiële inlijving bij de marine in september 1945.

Hoe kreeg William die gedetailleerde en uiterst geheime informatie? Alles wat op Aarde gebeurt, is opgeslagen in de Akasha, bovendien is er werkelijk niets nieuws onder de Zon. Met zijn goed ontwikkelde intuïtieve vermogens ontving hij informatie zoals elke kunstenaar geïnspireerd wordt. Inspiratie is niets anders dan in de geest en door de geest geleid worden. Het verstand en/of een opleiding staat dan buiten spel.

Bij de marine werkte William aan geheime programma´s in technologisch geavanceerde projecten. Besef dat elke innovatie die voor commercie publiekelijk wordt gemaakt, minstens 50 - 80 jaar eerder voor defensieve doelen is ontwikkeld. Denk aan het Philadelphia experiment, denk aan de Montauk projecten die reizen door ruimtetijd mogelijk maakten. Ons denken is geprogrammeerd door de Draco’s en Reptilianen op de maan.

Televisie.
We noemen de Aarde wel eens het ondermaanse, ons bewustzijn is al 26.00 jaar onderdrukt en het onderwijs heeft het nog meer beperkt. Ons onderbewuste, het aspect van ons bewustzijn dat geen onderwijs heeft genoten is oneindig wijs, alleen het merendeel van het mensdom kan daar nog niet bij. Als kind horen we dagelijks dat we ons verstand moeten gebruiken, terwijl het gevoel de gebeten hond is.

Het verstand maakt ons wijs dat een televisie een toestel is dat beelden uit verre streken in de huiskamer brengt ter verstrooiing en amusement. Mijn gevoel zegt dat een televisie ons een visie opdringt die de Draco’s en de Reptilianen uit de verte (vanaf de maan) uitzenden. Deze buitenaardse onderdrukkers leiden ons met entertainment af van onze vermogens als scheppers op Aarde.

Commandocentrum.
In verschillende interviews stelt William Tompkins dat ‘onze’ maan geen natuurlijk object is, maar eerder een kunstmatig object en een commandocentrum. Dit sluit aan bij waar andere onderzoekers zoals David Icke voor hebben gewaarschuwd. Onze maan draait niet dat doen andere manen van andere planeten evenmin. De conventionele natuurkunde verklaart dat dit komt door een getijdesluis, maar het is denkbaar dat deze kunstmatige objecten iets verbergen aan hun donkere kanten die van hun gastheerplaneet.

Volgens William Tompkins waren de eerste astronauten die voet op de maan zetten erg geschokt toen ze ontdekten dat de Draco Reptilianen de bol al hadden bezet. Die wezens waren wel 2.70 meter lang en stonden naast hun eigen geavanceerde vaartuigen.

Ze staken - bij wijze van spreken - hun middelvinger omhoog; dit is typisch jargon voor een onbeschoft gebaar. Zowel William Tompkins als dr. Robert Wood zijn ervan overtuigd dat de Draco Reptilianen al een pact met de Nazi’s hadden gesloten.

Het is ook verbijsterend dat William Tompkins claimt dat hij zelf oude structuren aan de andere kant van de maan zag en dat hij een drijvend gebouw zag op 1,5 mijl boven het maanoppervlak! Besef dat je niet per sé ergens hoeft te zijn om dingen waar te nemen. Je ligt gewoon in bed en slaap, terwijl je in je droomstaat ergens anders bent. Op Alfa niveau is iedereen in staat voorbij tijd/ruimte te schouwen.

Voor William was de hele Apollo 11-missie een machtsvertoning. Alle astronauten waren vrijmetselaars. Hij stelt dat vrijmetselaars eerst de plaquette op de maan zetten en vervolgens terug in de module kwamen om de show "Neil Armstrong" te doen. Armstrong had ook kunnen zeggen: ‘Een kleine stap voor de mens, één grote sprong voor de vrijmetselarij’.

William Tompkins gaat diep in op de samenzwering door te zeggen dat we uiteindelijk de Aarde niet bezitten. Het is een laboratorium voor gevorderde ET's om experimenten met ons uit te voeren. Begrijp je nu waarom het vervolg van ‘What the Bleep do we know?’ de titel ‘Down the Rabbit Hole’ kreeg? De mensheid weet niets van dit alles, daarom laten we toe dat we proefkonijnen zijn!

Hoe erg moet het worden voor we collectief ontwaken? Dit schrijfseltje is geschreven en gepubliceerd op 31 januari 2018. De dag van de Blauwe Maan, de tweede volle maan in één kalendermaand. Dit komt zelden voor; de eerstvolgende keer dat het rond de jaarwisseling gebeurt, is in 2037. De impact van de Blauwe Maan is een hunkering in ons naar een doorbraak. Deze volle maan staat in het teken van Leeuw en inspireert ons tot diepgang.

We worden uitgedaagd onze passie te ontdekken en te manifesteren. Blauw had vroeger de figuurlijke betekenis 'onbetekenend, nietig, van weinig waarde'. Een blauwe maandag betekende dus oorspronkelijk vermoedelijk 'een maandag van geen betekenis'. Je kunt dit ook transformeren in een dag van grote betekenis, van transformatie. Je kunt je er in vastbijten of een hap nemen uit een hot dog, aan jou de keus.

Artikelen op deze website mogen vrij verspreid worden onder vermelding van de juiste bron: ArjunA – www.assayya.com